woensdag 25 augustus 2010

mijn ouders gaan naar.... NEW YORK



Heeeeeeeeeeeej.
Twee maanden geleden kreeg ik echt jaloers makend nieuws... namelijk: MIJN OUDERS GAAN NAAR NEW YORK ! Ik was zoooooooo ontzettend jaloers, helemaal omdat ik de week ervoor nog had bedacht dat ik wel heel graag naar New York zou willen ;-)). Ik ben er in middels helemaal over heen en ik gun het mijn lieve oudertjes wel ;-). Sterker nog, ik heb er zin in! En ik heb dan ook wel een klein verlanglijstje gemaakt :$... Daar laat ik nu even wat van zien :D.

Nummer 1:
DKNY be delicious.


Ik denk dat iedereen dit wel kent ;D. DKNY be delicious.
Ik had een tester gekregen van DKNY en was er meteen helemaal weg van!
Het is echt een heerlijk frisse geur en het flesje vind ik ook super ! Vooral door
het groene ziet het er aantrekkelijk uit. En het doosje vind ik trouwens
ook erg leuk. Deze neemt mijn mamsje voor mij mee :D Luck , lucky me ;D

nummer 2
UGGS


Ik had vorig jaar ook al gebreide UGGs maar dan grijs. Deze vind ik wel lekker gek met die sliert die erom heen! Daarbij zitten ze heel erg lekker, en zijn ze warm als je dat nodig hebt, maar als je een heuvel af  'roetjsst' dan voel je dat er door de kleine gaatjes lucht heen komt! Dat is een erg leuk gevoel. Er word vaak aan me gevraagd of ik dan geen last heb van regen of sneeuw maar dat heb je dus bijna niet. Meestal voel je het niet zo, tenzij het echt keihard plenst, dan kan je er wel last van hebben. Daarbij word er meestal in de winkel gezegd dat je geen sokken aan moet, nou ik kan je één ding vertellen: DOE HET WEL ! Het gaat inderdaad een week goed, maar daarna ruik je in de klas dat je voeten zweten. Als je het toch hebt gedaan , moet je ze gewoon met deo bespuiten en een nachtje buiten zetten. En vooral weer sokken gaan dragen ;-).

dankjewel!
<33



1 opmerking: