zaterdag 28 augustus 2010

Catrice ;D

 I LOVE CATRICE. En aangezien ik genoeg geld heb, dacht ik dat ik best wel een nagelakje kon kopen ;D. Dus dat heb ik maar gedaan, ik heb ook oogschaduw gekocht en die vind ik ook super fijn! Ik was alleen een beetje dom bezig dus ik ben nu het kabeltje van mijn camera kwijt dus ik kan even geen foto's laten zien, dus ik doe het even zo. Ik heb het 10 minuten geprobeerd met een Memory Card, maar het lukte niet en ik ben ermee gestopt vóór de computer ergens achterin de tuin lag ^^. Maar goed, dat had dus ook geen succes. Ik zou zo snel mogelijk allen foto's erop zetten, dan doe ik meteen een foto van de oogschaduw op mijn ogen (haha.) Er komt dus een vervolg ;). 
xxxxxxxx sofie

P.S. de naam van deze nagellak is 'Meet Me At Coral Island'

<33

1 opmerking:

  1. ben benieuwd hoe die op je nagels eruit ziet . Het is in ieder geval een mooie kleur:)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen